My life sucks



Har en stor redovisning om kakao imorgon, en redovisning som skulle vara ett grupparbete. Dock är båda mina gruppvänner sjuka så då tänker man ju att vi får göra den en annan gång. Men icke, JAG kommer att få göra den helt själv imorgon. Sitter lite panikartat och försöker få ihop alla text med en bra powerpoint. Life's kinda hard sometimes. Wish me good luck..

Edit: 4 timmar senare och jag är så gott som klar..




Paulina

okej :)

500-600 per dag

♥ ida

Ojdå, men det går säkert bra! Lycka till :)



Sv: Tack snälla! I Danmark så har jag shoppat, ätit gott och bara umgåtts med familjen! :D

J

sv:

skola, själv?

Sofie

Fin blogg du har, besök/kommentera gärna min:)

har du några frågor till mig är det bara att fråga på min blogresponse som du ser lite längre ner i menyn, ha en fortsatt bra dag kram!

Elin

Sv: Tack!:)

Vad bra:)

Hanna

Hej :D vad tycker du om tatueringar?

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; jag har varit på en shoppingrunda med vänner och bara haft en trevlig dag, alltid gött med lov ju :D

Inaa♥

Hehe ! ;)

Elin

Sv: skola sen träna:) du?

HANNAH / SPOINK

sv: jaså? :d vad går du för linje / skola? :D

Paulina

:)

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; jo för min del varar de ju ändå tills på måndag, men endå, de går ju så snabbt.

hanna b

sv: Tack, älskar själv min header! :)

felicia - fotokobran

sv; samma här! :)

vad tycker du om min blogg, något som kan förbättras? :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Emma Sandberg

sv: eller hur =)



okey, jag har shoppat lite idag och sedan jobbat =)



Krami

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas verkligen du fått en grym dag idag! :D

cherie's välgörenhetsblogg

det kommer att gå bra! :)

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; jo de kan jag förstå att det är soft ;D

Praktik? Hmm, de saknar jag verkligen, så vad går du för linje?

Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: bara kollat tv och lite sånt, själv då? :)

felicia - fotokobran

sv; åh, tack vad glad jag blir! :) Något du kommer följa?:)

kollar du på BB? :)

ping lowhngren

joo då lite mkt pluggande fast de går väl an ;)<3

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; nice! Jag går naturvetenskap, trivs mycket bra :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

vad gör du nudå? ^^

josefine

sv: haha de går nog braa :D

♥ ida

Sv: Hihi så lite så sötnos :) ja det var de verkligen, hihi :)

Anonym

Hejhej! :D Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se :)





Tom

göra ett bloglovin byte?

Isåfall är det bara att du klickar på min ikon i min meny på mig blogg och följer mig sen skriver du villket nummer du blev så kikar jag vidare och gör det samma på din:)



Om du inte vill göra bloglovin byte kika gärna in på min blogg och släng in några kommentarer:)



http://tomagren.devote.se/

Elin

Sv: åh vad Kul att åka o simma!:)

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Tack så mkt :) <3

ja det är bra, sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: