Nästa stopp: Kalas




Mimmi på båda bilderna.

Nu drar jag iväg på kalas för syster som fyllt 7 år.
Vi hörs ikväll c:



thilda

sicken sötnos! Är jätte sugen på att köpa en ny hamster :( men jag får vänta till rummet är klart här hemma ;P

HANNA

sv: japp ;)

EMELIE - foto&vardag

Ska nog vila upp mig lite för måndagen då det bär av med skolan för skidåkning oså ska jag ju fixa lite inför då så ja..inget speciellt direkt!

Hur ser dina planer ut då? :)

Aceline

Sv: Jo tack, allt är bra med mig. Jag är bara lite sjuk. Annars bra! Hur är det själv :)?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så söt!! :D

EMELIE - foto&vardag

Sv: Ska bli riktigt kul! :)

Hihi ja okej, jo sånt måste ju också göras!

Några speciella planer inför veckan då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: