Ny skolvecka.


Gaaaammal bild från typ 2008.

Godmorgon! Ska alldeles strax hoppa in i bilen till bussen.
Bussen går om ca 20 minuter, tar sen tåget till Göteborg och därefter bussen till skolaan.
Om allt går enligt mina planer (händer typ 1 på 10 gånger) så är jag framme i skolan vid 9. c:

När jag kommer fram till skolan ska jag ringa ett viktigt samtal, lagom kul. yay!
Vad har ni för er idag?
Skola, lov, jobb?



Ina♥

Idag ska jag vara med min kille (: dudå?

matilda

jag ska köpa en HTC Incredibel S :D nä träning bara sj? :)

Emelie Bohlin

Vilken skola går du på i Göteborg? :)



Sv: Tack så mycket!

allt är bara bra med mig , själv då? :)

WILMA

hoppas du får en riktigt fin dag!:)



KRAM

felicia - fotokobran

sv; noep, bara skola och rehabilitering, sj? :)

Paulina

nee, ska kanske träffa några själv då ? :)

Lotta

Sv; Tack så mycket och detsamma. Det är toppen med mig, hur är det själv?? =) Kram

Simona

Hejhej! hoppas du får en bra dag! kram :)

Paulina

haha de bra ;)

HANNAH / SPOINK

sv: Gryymt att du vill vara med! Hör av mig när jag dragit en vinnare ;)

Annars hoppas du haft en awesome måndag hitills? :D

Paulina

ja själv klart sj då ? :)

josefine

sv: jahaaa okej :o

Melissa - Det allra mest personliga

Svar:

Tack så mycket själv för titten tillbaka. Allt väl med dig idag?

WILMA

sv; tack!

vad gör du då?:)

Becka [fotoblogg]

sv; Tack så mycket!

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera =)

Lina

en yorkshireterrier & en blandras med dobermann/rottweiler :)

LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: tack! :)

allt är bara bra, själv?

LINNEA

hihi :)

E M I L I A

SV; Tack, hoppas du fortätter följa miin blogg :) <3

Emilia

Hej!

Ny vecka nya möjligheter, hoppas din måndag blir toppen ;)



<3<3

Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

haft en bra helg? :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

Ronja

Va fin bild! :)

-leila.

nja kunde vart bättre I'm sick :(

sj då :) ?

fanny

haft en bra dag? :)

Alicia

Sv: Okej! :-) Det var gott! <3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas du fått en grym start på veckan! :D

Emma Sandberg

sv: gött att höra =)



står jobb på schemat för mig ;) själver?



Krami

batts.blogg.se

nicenice!

ALICE

sv; Tack :D

Hanna&Sofia

Sv: Jodå, det är bra med oss! Mycket i skolan nu, men snart sportlov..! Några roliga planer till då? :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: