Simma runt bland sköldpaddor och möss ~


bild från weheartit

Ska strax dra och simma med Mikk. Ska bli jävligt skönt eftersom vi inte varit och simmat på ett tag nu.
Är relaxkväll på badet ikväll så det lär ju vara lugnt och skönt iallafall ^_^

Glöm inte att vara med i Veckans blogg! Klicka här!



ping lowhngren

ooo va fin bild!^^

Moa - FOTO & FASHION

Sjukt fin blogg! Bloglovinbyte? :D

kram

Ellinore

Förlåt ytligare igen för sent svar på din kommentar,ber sjukt mycket om ursäkt! Varit lite mycket i skolan men jag hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka än så länge!

Kramar :)!

Mizel Eriksson

Sv: jag kom inte ihåg vad jag skrev ;)

kajsa

skönt med simning :)

Mamsen

Åh, vad skönt. Det skulle jag hellre ha gjort än att ha varit på årsmötet. Hoppas att du har haft en bra dag idag, med återvinningen och allt.



Ses imorgon :)

Annika

Fin blogg :)

Johanna

Skulle bli jätte glad om du klickade dig in på min blogg och ställde en fråga i min frågestund. Tar endast en minut och självklart ska även du vinna något på det. Genom att skriva en fråga i min frågestund ökar din chans att vinna veckansblogg hos mig. Skulle verkligen bli jätte glad , kram :)

Michaela

Ja :( men man kan nog kolla på kanal5play sen :)

Elsa

sv; Följer dej nu :)

Och vilket nummer? Skaffade bloglovin nyligen så förstår inte vilket nummer.. Haha :o?

Elsa

sv; Aha, 28 ;)

josefine ♔

sv: haha :D:D

Elsa

sv; Hehe okej, bra :)

Elsa

sv; Har firat min kusin bara :)

Vad har du hittat på då?

Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: okej, har lov så det är skönt!

josefine ♔

sv: hm, vet inte.. men de blir väl att rida och ta det lugnt typ :p självdå? :)

♥ ida

Sv: Tack snälla :) Jepp, det förstår jag!

Anonym

sv: aha kul! :D

tack, de ska bli skitkul!!

sjunger du?

Kulan

Tycker du att killar är dåliga på att lyssna?

ping lowhngren

skulle du vilja ha en tatuering? :)

ping lowhngren

hum kanske en elr två :)<3 helst hel svarta då ^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: