Stångades med en ko, på riktigt!


weheartit

Hey kompisar!
Jag kom hem för ett par timmar sen men har inte orkat sätta mig vid datorn. Har precis gett mina små hamstrisar mat, massor av olika "maträtter" att välja på. c:

Jag måste bara få säga en sak. Jag stångades med en kviga (ko) förut, hon var jättearg på mig och jag var jättearg på henne. Så hon stångade mig på benen och rumpan (ajajaj) och jag skrek: SLUTA! Men hon lyssnade inte och enligt mina kompisar var jag supermeganära på att få en klöv i fejset, men jag var fullt upptagen med att stångas med kvigan så jag märkte inte detta. Det är coolt, för det är inte många som får stångas med kor!

Imorgon ska jag upp tidigt så jag ska snart gå och lägga mig så att jag är någerlunda pigg imorogn bitti (:



naxo - bloggen med tips!

sv: ja det har jag. vad har du gjort idag? :)

OLIVIA WIKSTRÖM'

anmäl dig till Veckans Blogg !

du blir länkad i min meny i en månad!

även ett inlägg med en bild länk till din blogg!

detta visas för mina 1000 läsare!

Grymt korkat att missa eller hur ?

mer info hittar du på http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2617306

kram !

naxo - bloggen med tips!

sv: vadå stångats? :o

jag har tagit det lugnt.

josefine ♔

sv: hm, coola mig tror jag nog ;D själv? :D

Patricia♔

sv: Haha, vad kul att du tycker det;)

Elsa

sv; Varför ska du inte vara i skolan på tre veckor? :o

josefine ♔

sv: hihi okej :D

Frida

Läs gärna min och min kompis blogg, :)

Celine ♥

Sugen på en ny och fräsch design? Nu kan du beställa en design från 80-300 kronor(20-40 för endast header/bakgrund)! Kolla in min blogg klicka på länken högst upp i menyn för att läsa mer.

Kram! ♥

iiiden

sv: så bra!:D

Emma

Hej !! Riktigt fin blogg du har här !



Hoppas allting är bra med dig ? :)

Ha en bra dag. Kram

josefine ♔

sv: javisst är han fiiiin :D

♥ ida

Sv: Jag ska först träna sedan till en kompis! du då? :D

Anonym

sv: naw haahahaha! :D

Carro - http://four.blogg.se/



Önskar dig en toppen start på helgen! ^^

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja gårdagen var bra!:) din då ?

J

Sv

mår lite illa just nu men annars bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: