Sunday


weheartit

Att säga godmorgon nu skulle låta knäppt, eftersom jag inte vaknade nu (:
Idag har jag inga planer alls för dagen, tar den som den kommer helt enkelt! c:

Har ni några planer för dagen? ^^

Sista dagen att anmäla sig för VECKANS BLOGG, drar en vinnare ikväll! :)



Anonym

sv: ska käka frukost i mitt snygga uterum haha! ;D

AMNI.se

Hejsan, nu är veckans blogg avgjord! Kika in på bloggen för att se om det blev du =) Om inte, var med igen! Klicka på länken nedan för att läsa reglerna och för att delta! KRAAAAM!

Direktlänk:

http://amni.se/2012/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-1.html#comment

Sara

Det var gott, svårt att vänja sig vid kokossmaken bara =)

boosse

jo fast igentligen spelar det ingen roll. inget djur är skapt för att leva i fångenskap. sedan ska ju grisarna mördas ändå :(

Anonym

sv: haha ja :D

gördu?

Daniella Book

Okej hehe :) Jaha okej, nice!:) Vem tycker du ska vinna melodifestivalen då?:)

Jag var på bio och tittade på melodifestivalen, eller ja.. iallafall slutet:)

Matilda

Vad kul att du var med och deltog i tävlingen på min blogg om en personlig almanacka! Tävlingen är nu avslutad och vinnaren utsedd så in och kika på bloggen och se om det var just DU som vann! :) Ha en fortsatt bra dag och fortsätt gärna att delta i tävlingarna i min blogg :)

fanny jönsson

sv; Härligt ! :)

kram !

Maria [Fotoblogg]

Vilken söt bild ;)

Malin

Haha söt bild:)

Sv. Det är bara bra, själv?

Felicia

Vilka härliga överstrykningspennor!!!

Trevlig blogg

Nellie-Sockertussen

Vilken söt bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: