Tea time ~



Ska alldeles strax sätta mig i soffan med en kopp thé, familjen och förhoppningsvis någon bra film.
Bättre avslut på en fredagskväll kan det inte bli. :)

Ha en fin kväll.



johanna

sv: okej jag packar :)

johanna

sv: vemdalen o åka skidor :D

joanna-livet med Aspergers syndrom!

0svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare nu är en vinnare utsedd så gå in och se om de va du och om inte så passa på att anmäla dig till den nya tävlingen:)

MajaÖ

sv; ja det kanske inte e så nice men lycka till! ;)

Anonym

tack snälla du :)

cajsa♥

fin blogg!

allt bra? :)

sabina

=)

felicia - fotokobran

sv; aw, tack! :)

allt väl? :)

Tove

sv - ja visst är den bra! :D

VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR

sv: kul att du är med! du har större chans att vinna om du följer mig på bloglovin :Dkramis!

kaffehörnan

Vad mysigt

Catharina

Tack så mycket! Hsr precis startat upp igen så det är uppliftande att höra :)

Kajza

Sv. Tack så jättemycket. ;-)

Andreas Höglund

Checka gärna in i min blogg, om du vill^^

S O F I A

Jag antar att det är du i headern?.. Ville bara säga att du har en ascool frisyr!! :D

EMELIE - foto&vardag

Sv: Jaha okej, jo sånt måste ju också göras! ;D

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: haha awesome, 14 november :D dock lite sent kan jag tycka ;)

hanna ♡

tack så mycket, snälla du! :)

Vendela

sv: Tack! :)

händer idag då?

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Hittade just hit & tänkte jag skulle lämna ett spår efter mig & min unga mammablogg! kram:)

Sara

Vilken snygg kopp, älskar att dricka ur stora koppar.. haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: