The Sims 3




Har suttit och installerat nästan alla mina The Sims 3 spel, vilket har tagit ungefär 4 timmar.
Har 2 Sims-spel kvar att installera, Medeltiden & Medeltiden - Adel och Pirater, fast det orkar jag inte göra idag.
Så vet ni vad jag ska göra nu?

Speeeelaaaaa :D



HANNA

sv: okeeej :)) ska du kolla på melodifestivalen ikväll?

Anna

Förlåt för sent svar :) hur är det med dig? <3

Ellinore

Skönt! Det är bara bra.

Carruu

gud vad fin du är!!

HANNA

sv: tror att jag ska försöka se det i alla fall :d

Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

Hanna

hej , bloglovin byte ?

th

japp, min lilla gris försvann för mig i går kväll :) Men är glad att hon dog av ålder och inget annat ;)



*tycker du ser riktigt bra ut i mörkt ;)

thilda

(va fan jag gjorde en ledsen smailis ju!)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: