Vinnaren av veckans blogg!


Alla har lika stor chans att vinna eftersom jag slumpar fram vinnaren med hjälp av denna sida.
Startar upp en ny veckans blogg imorgon. Så för er som inte vann, kika in och var med då också! :)

Nu ska jag ta och städa Mimmi och Lunas bur och sen packa mina väskor! c:



fanny jönsson

sv; :)



Blir en hel del träning, själv ? :)

kram !

Anonym

sv: har jättemkt att göra.. men har inte tid känns de som haah! :( allt bra annars?

felicia - fotokobran

sv; varför vinner aldrig jag? :(

Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin byte.

Kram.



Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D



Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer.

Celinas NEW YORK

Hej!



Mitt namn är Celina, jag bor och pluggar i New York och har en "bloppis" där jag säljer grejer jag köper in härifrån.



Just nu finns:

en korallfärgad klänning (sedd hos bloggerskan Kenza)

knallblå pumps från Forever21

bikinis från Victoria´s Secret

smycken från Marc by Marc Jacobs!



Spana in grejerna här: http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/



Ha det bra!



Celina

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling! :D

Hoppas du vill vara med:

http://adaras.se/2012/february/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-agata-legwe.html#comment

Kram<3

♥ ida

Grattis till vinnaren! får vara med igen imorgon då :)

ida asperud ♥

Just nu har jag en liten "omröstning" på min blogg, om vilken outfit som är snyggast.

Skulle betyda grymt mycket om du bara slängde in en liten kommentar!

Kärlek och respekt till dig:*

Elsa

sv; Hehe :) Vad gör du då?

Art By Tina - Konst & Fashion

Skulle du vilja få ett foto av dig eller någon du tycker om tolkad som illustration? Om du röstar på denna länk nedan samt skriver en kommentar hos mig om att du har röstat så är du med och tävlar om en illis. Lycka till & tack. http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/2308/ OBS. tävlingen avslutas 00.00 ikväll. Jag drar en vinnare imorgon.

felicia - fotokobran

jag är med!

men jag har inte tur i de! :(

Ellinore

Härligt o höra :)

Hoppas du får en bra start på denna veckan också!

Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du fått en toppen dag! :D

Anicia

Fin blogg du har tjejen!!

Har du haft eller kanske har en dröm om att göra någonting här i livet - men att det finns någonting som hindrar dig....? Eller kanske bara läsa om min dröm....

Kolla våran blogg, och mitt senaste inlägg!

Ha en kanonbra dag, kram ♥

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/february/era-drommar.html#comment

Anonym

Sv: kommer utse en vinnare av "Finn ett fel" tävlingen inom ett par dagar, glöm inte att kolla in då! Det kanske är DU som vinner!? :D



http://swaxu.bloggplatsen.se





MARIA ♥ MAKE CmUPCAKES NOT WAR

hihi o va kul :)



-ja det är bra, själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: