Sponsrat inlägg: Hotell Malmö



Det sägs ju att Malmö är parkernas stad & väldigt trevlig att besöka. Med tanke på att Malmö är granne med mångmiljonstaden Köpenhamn och även huvudstad i Skåne är Malmö en internationell stad för sin storlek.

Jag har aldrig varit i Malmö men skulle gärna åka dit. Det skulle vara kul att åka dit i mitten av augusti då Malmöfestivalen är, som är en föregångaren till många av Sveriges sommarfestivaler. Dessutom är den gratis och det bjuds på konserter, shower, danser, teatrar och mycket annat. Malmöfestivalen är även en tradition sedan 1985.

När man ändå är i Malmö kan man ju även passa på att besöka Folkets park som är Sveriges äldsta folkpark. I Folkets park finns karuseller, ett terrarium med exotiska djur (helt i min smak :)), ponnyridning, minigolf m.m. Här går det bland annat att läsa att på nöjesfältet finns det ett 45 meter högt pariserhjul och flera fartfyllda åkattraktioner. Några för de små, några som passar de flesta och några för de riktigt modiga.

Det finns ett stort utbud av hotell i Malmö med priser och lägen för alla smaker. På Hotell Malmö's hemsida finns massor av hotell för precis alla smaker. Jag kommer boka hotell via deras hemsida nästa gång jag besöker Malmö, gör det du också!




Anonym

Började i måndags :) hur är det med dig då?

Matilda

Jag behöver filmtips! Vilken är din favorit? Låt mig få veta :)

Julia

Vill du ha ett eget domän?

Då kan du få det gratis! Tryck på länken, bli medlem och få en gratis domän, utan att betala någonting! Funkar utmärkt! http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2433


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: