-

Jag har varit helt död den här veckan, har knappt orkat sitta vid datorn alls.
Nu har jag gått på "sommarlov". Dock börjar jag redan mitt sista år på gymnasiet redan på måndag med praktik.
Ska alldeles strax fortsätta att packa upp alla mina grejer (är faktiskt snart klar) & sen ska vi kolla på film.

Vi hörs imorgon! :)



Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan hur har din vecka varit? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den?

Btw har precis skrivit ett inlägg om illuminati säg gärna vad du tycker, har jag rätt eller fel? ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/june/illuminati-tar-over-crack-krack.html#comment (direkt länk)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

mys att kolla på film :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: