Godmorgon! :D

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott! Det gjorde jag med, ända tills jag vaknade i ren panik för att jag "försovit mig". Trodde att jag vaknde 5 över sju så höll på att springa in till mamma och väcka henne, men när jag öppnade min dörr var det mörkt ute och då blev jag lite sånhär: O__O.. När jag sen kollade pån klockan var den bara 1. haha, så då var det bara att gå och lägga sig igen! Det var skönt! Nu är jag dock skittrött, men det får man vara ibland.. :)
 
 
Nu ska jag hoppa in och göra iordning mig för innan bussen går ska jag in till affären och handla korvbröd.
Vi ska grilla med barnen på Mösseberg idag. :)



lina

jag vaknade så där klockan fyra i morses och tänkte sedan vad skönt! två timmar kvar att sova. Och så sov jag vidare med stella.

Emmy

Haha åh jag var också sådär jättevirrig i natt :D Har ingen aning om när jag somnade, väcktes 8 av min bror och steg upp 12.. Trodde det var typ 10 då men det var det inte. ;)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härligt att grilla :D

lina

Sv:Ja det är väldigt kul för du får sitta på grisen samtidigt. Har du ridit på en gris?

Anonym

Vilken fin blogg du har! :)

Julia

Hej, jätte fin blogg! Hur många läsare har du?
Kram! :)

Hedda

Jätte gullig blogg :)

Ellinor

sv: Stolt fotograf ;) ? <3

Elin

Hej! Var gärna med i veckans blogg och få chansen att få fler besökare! Direktlänk: http://simning.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-v-27.html

Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Hej, vilken fin blogg du har :) Allt bra?
Kram kram :)

hanan ebba axelsson

Hej! Är allt bra idag med dig? Ha en fin dag. Kram :)

malva

fin blogg! :D

AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min grymma tävling där du kan vinna valfri märkesvara/produkt från brandsinfashion!

http://aamandaesberg.blogg.se/2012/july/tavling-brandsinfashion.html#comment

Zuzanna

Vilken fin blogg du har ! (:

Allt bra med dej då ?

Kramizar !

hanan ebba axelsson

Härlig blogg hörru! :D

Btw, va gärna med i mitt veckans blogg! :D

Lina

Super fin blogg! :)

Anna

Tidsfel kan drabba oss alla, aldrig roligt :/ Hoppas att du fick en bra dag ändå :)

Anonym

Jag har börjat med veckansblogg igen och håller på att meddela alla som tidigare deltagit. Skulle vara roligt om du ville vara med!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/july/veckansblogg.html#comment

Anonym

Idag fyller jag år så kolla gärna in våran blogg och lämna en fråga på frågestunden vi nyss startat, jag tar det som en liten födelsedags present & det skulle verkligen göra min dag, puss! / http://blingers.blogg.se





LIIV - vanlig men unik

hatar när man vaknar sådär och tror man har försovit sig. Man får ju panik, haha.

Matilda

Hej! Jag har en tävling på bloggen där du vinner ett iphoneskal.. När den tävlingen avslutas så flyttar jag min blogg till Nattstad och lägger upp 2 nya tävlingar! Så snälla hjälp till och avsluta den. http://tildasjostrom.devote.se/blogs/20719806/vinn-iphoneskal.htm#WriteComment KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: