Omkörning!

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott, det har iallafall jag gjort även fast jag helst hade sovit ett par timmar till.
Ska strax trolla framför spegeln och sen hoppa upp på cykeln & cykla iväg till praktiken.



Igår var det jättestressigt för jag kom iväg en hel kvart för sent. När jag skulle cykla förbi julalagret så körde det ut en stor truck/lastbil med ett släp bakom framför mig. Men han som körde - körde så långsamt så jag drog om honom PÅ MIN COOLA CYKEL (som egentligen är mammas). Ungefär såhär såg det ut:


Jag är grym! :D



Anonym

Ha ha, kan inte sluta skratta för det var precis den här synen jag såg framför mig när du berättade =D





lina

snygg bild och fin cykel:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Svar till Lina: Tack! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: