Projektplanis



Sitter just nu och skriver på min projektplan. Den ska vara inlämnad om två dagar men jag vill ha den klar NUUUUU så att jag kan börja med mitt balla projekt. Har skrivit ungefär halva och innan jag går och lägger mig ikväll ska den vara klar, punkt slut. Hahah, höga krav jag har på mig själv.

Vad har ni gjort idag?
Har ni firat våran kära nationaldag?



Daniella Book

Haha det är ingen fara! jag ska bara ta det lugnt idag! Stor dag imorgon :P

Daniella Book

Imorgon blir det att fira syrrans student, självdå?:D

Anna

Tack detsamma :) hur är det med dig ?:)

johanna <3 ♫♪

sv, Oh tack :)



det gör inget. nej faktiskt samma här vänner tror jag.

Daniella Book

Jasså men vad roligt! Vart praktiserar du?:D

Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: