Sömnlös :(

hahaha, skulle gått och lagt mig för ett tag sen. Kan dock inte sova :(
Så jag har legat i soffan och kollat på massa filmer. Jag & Robin tittade på Tooth Fairy 2 och skrattade tillsammans. Sen gick Robin iväg och tittade på fotboll. Då passade jag på att kolla på Paranormal Activity 2 helt själv. Trodde att den skulle vara äckligare, ryckte till typ 2 gånger under hela filmen - inte okej! :( Har avslutat min filmkväll med Red Riding Hood. Såg den på bio med mamma men den är så grymt bra så jag såg den igen ;D

 
 
bilderna är lånade ifrån google.

Ne, jag ska väl ta och försöka sova lite nu.. hehe :)
Faaast nu börjar Animal Cops på TV:n så nu blir jag tyvärr sittandes här ett tag till.. Älskar det programmet men hatar alla idioter till människor som inte ska ha djur!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: