Chillin' in the sunis.



Sitter just nu ute i solen med mina supercoola kompisar och solar emot husväggen. Chill i dill med andra ord!
Bussen går inte förrän om två timmar så det är rätt nice! (: Ska strax packa ner datorn så att jag bara kan slänga på mig jackan och dra sen (:

Ska till pappa ikväll, så det här bli nog mitt sista inlägg för idag.
Hoppas ni får en gryyym FREDAG! (:



gisela<3

Hej! Jag har bloppis i min blogg, skitbilligt! Plus att priser kan diskuteras! Kolla om du hittar något snyggt, kram! :)

emma

söt :)

sv. ja de är superfina, vill ha dem :D med mej är det bara bra :D

Sara ! :)<3

fin! :D

We are odd

Vinnaren av dagens blogg är ute! Klicka in och se om det var du som vann http://weareodd.blogg.se/?tmp=23211128 :D En ny chans kommer upp imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: