Mornin'


bild i repris.

Godmorgon! Sitter just nu i soffan och väntar på att min lunch ska bli klar. Orkade inte ställa mig och laga mat igår så det fick bli nu på morgonen istället. Inatt har jag sovit gott, var dock svårt att somna för det var så varmt och sängen va så jäkla obekväm. haha xD (dagens i-landsproblem).

Aja, nu måste jag kila. Det är ju så fint väder ute redan nu så jag hoppas på att det blir en fin dag idag
(även fast jag ska vara inne till kl. 15).



Kitty B.

Hejsan! :)

Om du har en stund över så får du jättegärna besöka Mewana.se som säljer smycken och iPhoneskal till helt fantastiska priser!

Och just nu bjuder vi på frakten fram till April.

Ange kod: MARS19



Välkommen in! - www.mewana.se

Michan- Beauty by M

Åh gud vad söt!

Jag har tre ormar,men har alltid velat ha en leopardgecko. Så himla fina!

Vill ha en leugan också,men dom behöver så galet stor plats :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: