& så var det fredag igen.


weheartit

Hej galningar! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 14:00 så att jag kan gå ut till bussen.
Skulle kunna åka med bussen som går om en kvart, men då måste jag sitta och vänta i Göteborg i 2 timmar & det orkar jag inte. haha

Provet gick väl sådär också för den delen. Knappt något av det som vi skulle plugga på kom på provet utan det var massa annan skit. Lagom kul, men jag är inte förvånad faktiskt. Så var det förra gången vi hade prov i den kursen också..

Nu ska jag bara sitta och chilla i en timme. Asgött! (:
Vi hörs förhoppningsvis när jag är hemma ikväll :)



Sofia

det är bra här :D vad gör du?

Sofia

jag ska börja göra mig iordning :D

saga

Hej, allt bra idag? :)

saga

Sv; Okey, nja är sjuk :/ Vad gör? :D

LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Kikar in och hoppas på att du får en bra start på helgen och en riktigt bra fredag! :)

J

sv;

görs? :)

▲ Mohammedi's™

Hejsan! Vill du också få flera läsare?

- KLICKA HÄR: http://mohammedis.se/2012/march/jag-tipsar-mera-lasare.html#comment

TREVLIG HELG PÅ DIG, KRAM!

emma

sv. tack så jättemycket! :D

ååh vad handlar de böckerna om?! :D

Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din fredag varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: