Glad chey!


Heeeeeey kompisar! :D
Idag är jag glad, men jag kan bli ännu gladare.
Har håltimme nu första lektionen eftersom jag dels klarade en del av provet som det bara var 8 personer (av 30) som fick rätt på. Resten av klassen är och gör den delen nu, faast den blev mkt värre nu (:. Resten av den lektionen är till för folk som inte är klara and det är jag. :)
Nästa dubbellektion kanske vi inte har, eftersom läraren var sjuk både i måndags och igår. Hopppppppas! För om hon är sjuk, så är vi lediga fram till 12:20 :D & då skulle jag bli megaaa glad :)

Annars har jag ingenting planerat idag.
Vad ska ni göra idag? :D


- GLÖM INTE ATT VARA MED I VECKANS BLOGG!! KLICKA HÄR!
- Få en länkning på Torsdag! Klicka här!



Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! :) Hoppas du får en underbar onsdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

Sofia

Allt bra? :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :) allt bra?

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :) allt bra?

emma

sv. tack detsamma :D jag mår bra. sjdå??

Michaela

Gryyyyym är du! ;* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: