Shopping från lördagens roligheter

Mornin' guys!
Gjorde en hel del saker igår så jag hann aldrig blogga. Var ute på stan och gjorde världens kap i ett par timmar och sen när jag kom hem hade jag fullt upp med att rengöra burar och sätta ihop rör.

Detta var det jag kom hem med:




Reapris: 159 :-
Jag fick den för 40 :- eftersom det var 75% på reapriset!
Även om jag inte kommer att använda den då jag inte använder gallerburar va det fortfarande ett bra köp, fick ju massa nya rör (som är skitdyra att köpa styck) och en bra matskål att ha maskar i. (:
Buren är ju bra att ha som reserv ifall något skulle hända, men inget att ha någon hamster i under en längre period.


Köpte även ett nytt hjul, har ju ett springhjul sen innan - men ingen "hållare". Är ju ganska skönt att veta vart man åtminstone har en av dom. haha, bollen går att ta bort så att man kan ha båda lösa samtidigt också.


Kände att det var dags att köpa en ny datormus då min gamla gick sönder för ett tag sen. Tittade på denna
snygga mus för ett tag sen men köpte den aldrig. Såg att den igår va nersänkt till mer än halva priset så då slog jag till! Endast 24 :- gick den på nu! :)

Klockan 20:00 såg jag på andra chansen med familjen, fattar inte riktigt hur Sverige tänker när vi skickar Thorsten Flinck till Globen istället för Sean Banan?! KATASTROFALT!



Anonym

sv: aha kul? :O

plugg och så :(

J

sv;

yes :=


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: