HEJ GRYMMA DAG

Godmorgon, ska strax kila ner till bussen...
Hela min klass skulle egentligen åkt till Nidingen, en fågelcentral, och ringmärkt fåglar idag. Men eftersom våran Guide är sjuk så blev den resan inställd - för andra gången!! Förra gången var det storm..

Men våran lärare kunde inte med att göra oss besvikna en gång till så därför ska vi istället på skolutflykt till Göteborg. Vi ska besöka Slottskogen & Naturhistoriska. :) Jag kan inte minnas att jag varit på naturhistoria i Göteborg någongång, men jag har däremot varit på Naturhistoriska i Stockholm. Slottskogen har jag varit i när jag var mindre, men därifrån kommer jag inte ihåg någonting heller. Så det här ska bli en kul dag! :D



klicka på respektive bild för att komma till ställenas hemsidor!

När vi är klara i Göteborg stannar vi tjejer kvar i Göteborg. Aaaasnaaaajs!
Hoppas ni får en grym dag! (för det ska jag nämligen ha, det har jag bestämt!)


GLÖM INTE ATT VARA MED I VECKANS BLOGG. KLICKA HÄR!



MADDISENJ

Hur mår du idag?

Mamsen

Hoppas du fick en toppendag :-D Du får berätta imorgon. Massor av kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: