Icke fungerande datorer.


Randombild bland mina sparade bilder på en av skolans datorer. Bilden föreställer dock kakaoblommor :)

Sitter just nu i Studiecafét med Anna brevid mig. Vi skulle göra något spel på riksdagens hemsida men det funkade inte eftersom den senaste inställningen av någonting inte var installerad och det inte går att installera den nu heller. Om en liten stund ska jag gå till våran praktikhandledare och prata med henne. Hon blir nog glad när jag kommer.. :)

Efter att jag varit hos henne så ska jag ha Sällskapsdjur och då ska jag och Mikk fortsätta på våran miljöberikning åt skolans deguhanar. Vi håller på att fixa med ett hjul åt dem. Förra gången hade vi planer på att ta ner lite grenar, men det är samma väder då som nu - så jag tvivlar på det. Menmen, det återstår väl att se vad som händer (:




Melissa - Den brutala sanningen!

låter som roliga lektion :) vad pluggar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: