Jag känner en mask.




Nu ska vi snart äta mat, jagärsupermegahungrig! Ellinor har bakat morotsmuffins, tjuvsmakade på en förut!
De va supermegadundergoda!! :D Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls. Har börjat packa upp och städat undan alla mina väskor men det är så mycket så jag orkar verkligen inte ta allt. haha, latmask!

Efter maten ska jag nog ta och kolla det sista avsnittet av alcatraz. Hoppas att det kommer en ny säsong snart för det är verkligen superbra! Har ni inte sett det? SE DET!



Matilda

Har frågestund, fråga vad du vill!



http://mahulla.blogg.se/2012/may/vad-sags-om-fragestund.html

Vikkipedia

Sv; Okej... Har du testat att göra #wrapper bredare? Ibland kan man behöva lägga till extra pixlar, runt 20px extra!



Testa, annars kan du skicka koderna till min mail:

[email protected]



/Vikkipedia

Ellinor

Du har varit med mig hela dagen :D

▲ Emmasophie

hahah söta bilder!

- Klicka gärna in på min blogg och läs om hur man lätt kan tjäna mycket pengar på bloggen!

LINNEA GULLARBERGS

sv: jag ska kolla på film! :)



har du haft en bra dag? :)

Carro

hahha snygga bilder :P



okej, tack för tipset! :D

trust me darling

aldrig sett.



gutt med morotsmuffin. bakde morotsbröd idag ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: