Skäggagamer (:


mobilbild, därav dålig kvalité.

Slutade för nästan en timme sen. Hade verkligen ingenting att göra så jag slutade en timme tidigare.
Idag har även mamma och morgan varit här en sväng, de skulle hämta massa av mina grejer. De kom lite tidigare & passade på att titta på när jag jobbade (fast egentligen kollade dem mest på djuren). :)

Bilden kommer ifrån när jag badade skäggagamerna idag. De håller på att ömsa och genom att bada dem så hjälper man till och håller "skinnet" mjukt och smidigt! :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av alcatraz innan Matti och Mikk kommer hit. De slutar ju inte förrän om en timme!



Mamsen

Tack för en toppendag =D Det var jätteroligt!!!

Vikkipedia

Åh! Jag älskar skäggagamer! Dom är otroligt fina!



Ha det bra!



/Vikkipedia


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: