Save the world ~



Nu ska jag hitta de där dumma sista papprena till min hemtenta och sen skriva ut dom så att jag kan lämna in den på måndag.. Har varit så jäkla seg med den, har liksom inte orkat eller haft tid för att det har varit så mycket i skolan. När jag är klar med den ska jag räkna några tal ur matteboken innan det är dags för sängen.

Åkte hem förut, så är hemma nu. Tänkte åka iväg en kort sväng till Skövde imorgon, måste handla mat till Dianthus och kolla på lite julklappar.. Är faktiskt första gången jag åker iväg någonstans helt själv.. Tycker att det är lite småjobbigt att gå helt själv, men jag känner att jag behöver ha en dag för mig själv imorgon. Är så slut i huvudet så ska på något underligt sätt bli skönt att åka iväg själv.. Kan ta allt i min egen takt utan att behöva tänka på någon annan. SKÖNT!

Nä, nu måste jag sätta fart. Annars kommer jag aldrig i säng!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: