Tjolahoppsan!

Sitter just nu och har Zoohandel. Vi håller på med råttor, möss och avel!

Jag har inte bloggat på ett tag, på grund utav att jag haft så mkt i skolan att tänka på. Provet förra veckan gick bra, fick tillbaka resultatet idag :) Har nu fått min licens! Jag har även hämtat mina körkortsböcker och bokat riskettan och körlektion, så nu är jag ett steg närmare mitt körkort :)

En annan kul grej som har hänt är att Emil startade larmet uppe i djurhuset när vi var där uppe. Har ju min pojke där så jag skulle kolla till honom o så följde Emil med. Han gick in i klassrummet för att släcka lampan men larmet va på. Lagom kul, haha!

I helgen var vi på dop för min kusin Joel, skitgulligt :)

 




DIYS - do it yourself sweetie

söööt :D

Mamsen

Grattiskramar från en väldigt STOLT mamma =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: