1a April

Tumblr_mkkfmlopck1r8ledpo1_500_large
539004_463824250360621_664235458_n_large

Var ute och gick en timme för en stund sen, asskönt väder är det ute nu. Hoppas bara att värmen håller i sig nu och att vi slipper mer kyla. Skrev klart mitt muskelarbete (förhoppningsvis iallafall) och skickade in det förut. Tänkte att jag skulle fortsätta med arbetet om noshörningar, men jag har verkligen ingen lust. Håller på och läser en bok, Eragon, som jag bara vill fortsätta läsa för att den är så bra. Menmen, antar att jag måste plugga lite till och sen läsa ikväll istället. Skolan är viktigare! (sad but true).



Elin

sv: nice! :)

Natalie Salazar

nu hoppas vi på sol väder :)

Nathalie Tegelstam

sv; haha ja :D
Planer för imorgon då?

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Härligt :)

Roligt, jag tar det lugnt efter promenad :)

Märta Dahlström

Åhåå, själv kollar jag på glee! :D

Jättefin bild!

Jazzmine

sv: Allt är bra! :) Sj?:)

Saga

Sv: Det är bara bra! :)
Har du lust att göra ett Bloglovinbyte? ♥
Kram!

Mimmi Eriksson As Milae

sv: jaa, allt bra, hur är det själv?
kram :)

Aili

Skönt med bra väder & Eragon boken är ju bara så bra! Läste den för ett tag sedan! :)

liborius

härligt att vi går mot varmare väder:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: