Fiskarna dödar mig snart ~

Sommar. kom snart, okej?
 
Önskar att jag hade kunnat skriva att jag var klart med min hemtenta och att jag hunnit plugga på samhällsprovet. Men det är jag inte. Har väl kommit mer än halvvägs igenom första delen. Ska plantera in bra växter i akvariumet och lite sånt. Motivera varför jag valt de växter och fiskar jag valt osv. Det är så tråkigt att man måste motivera, för jag väljer ju det jag tycker är bäst. Hur ska man kunna motivera det bra?
 
Fortsätter väl antagligen med B-delen sen också. Samma problem där, inreda ett akvarium från grunden. Men nu ska det vara ett utställningsakvarium som ska stå i en entré hos ett stort företag. Så man ska även skriva ett bra skötselschema. Åh, jag orkar verkligen inte.



benedit ♥

fin bild!

sv; hihi ja :) vad gör du?
kram

Natalie Salazar

har du testat att logga in där idag?

selma

nejj, men det bli bra snart :)

M A T I L D A ♥

Hoppas du får en fin kväll ! :D

jennifer

sv: är på cup så har spelat matcher idag :D sjdå?

Märta Dahlström

Ja tyvärr! Men om man vill satsa är det bara att plugga ! :(

Tess

Fin bild! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: