Sooool

Hej på er! :) Solen skiner ute och livet känns extra bra :) Sitter just nu och färgar håret, ska strax hoppa in i duschen och skölja ur färgen. Senare idag ska jag förhoppningsvis iväg till Skövde för att hämta min balklänning och köpa dom sista smyckena! Har jag tur så kommer även alla nya piercingamycken idag också som jag beställt. :)

 




Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur blev håret?:)

Elin

Sv: Härligt :) Vad har du gjort i påsk? :)

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

Vilken härlig bild :)

jennifer

vilken färg ska du färga? :)

sv: ajamen! :)

❤ w i l m a ❤

Superfin bild!

Maria

sv: Va bra, kanske ska ta och se den då snart :)

F E L I C I A

haft en bra dag? :)
kram

isabella

tycker den där bilden är så himlans härlig!

lina

fin bild:)

Marta

Ha en bra dag!

liborius

härligt det låter:)

Nathalie

Åh vad kul med en balklänning! Ska också snart börja titta efter en :)

Sv: ja :)

Hannah Gerdemark

Vad har du hittat på i påsk, haft det bra? :)

jossan

Visst känns livet extra bra när det är varmt & sol nu? Älskart!:D

Molly

sv: jodå, det är okej!

vad gjorde du på påsken då? :)

Filippa & Talia

Hoppas du får en bra dag!

Madeleine Jonsson

Tack så mycket :) Bra text

Fanny -Mina val, mina problem

Bra text!
SV: JA, hehe ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: