You act stupid ~



Kom hem vid halv åtta idag, har bara haft en lektion. Hade tänkt att plugga i skolan, pluggade lite till illerprovet som vi har nästa vecka men annars fick jag inte gjort någonting alls. Eller jo, jag klarade sista delen av repetionsfasen till körkortspluggandet. Det är alltid någonting. Nu hade jag tänkt att testa slutprovet och se lite hur det ser ut.
Annars blir det nog inte supermycket plugg idag, blir mer imorgon!



JULIA

Fin blogg du har!

Ponnydressyr - Nathalie

Mysig och personlig blogg du har! :)

benedit ♥

sv; okej, jag vaknade nyss :)
några planer inför idag?
kram

liborius

lycka till med plugget idag då:) ska också ha en pluggdag!

Märta Dahlström

Trist med plugg :/

FlizanLizan

sv: haha aa :P
vad görs då? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; haha vad bra.. och saken blir ju inte bättre av att jag är sjukt dålig i det :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: