Everybody lies ~


Hallo, allt gick prima hos tandregleringen. Mina trådar var så rena och fina så jag fick bestämma om jag ville ha kvar dom eller ta bort dom. Men jag tyckte att det kändes lite onödigt att ta bort dom då chansen finns att tänderna går tillbaka till sina gamla "positioner" och inte stör jag mig på tråden heller. Tänker inte ens på att den sitter där eftersom jag haft den i två år nu.

Påvägen hem svängde jag förbi pappa och pratade en sväng. Har inte träffat han och hans familj på ett par veckor så kände att det var lika bra när jag ändå körde förbi där. :)

Om en stund ska vi äta middag här hemma och sen ska jag bara ta det lugnt, kanske kika på en film eller så :)
 



Linda

ja jag älskar det

Malin

-i stan menar du? ;)

Louise

okej jag hoppade träningen idag med :P förkyld :P

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Åh, älskar House!! :D

LORISSA LOVEBOMB

Härligt att trådarna såg fina ut :D

Johanna - A dream as model ♥

skönt att det gick bra :)

sv: Tack så mycket, kul att du tycker det :D

Karin Lygnersjö

Sv: Var det jag var rädd för :/ det jag har nu är ju ändå säkert för jobb så sett, men att jobba med djur har ju alltid vart en dröm också..

Linnéa

Så himla bra <3

Linnéa Pyrrö

sv; visst är dom !

Ellinor

SV: jahaa vad packar du till? :)
Så roligt med bio! vad blev de för bio?? =)
Idag har ja vart i skolan, sett på ett pll avsnitt med kompisar o inte gjort så mkt mer hihi ^^

Rubbad Hemmafru - Med ett glapp i hjärnan

Sv; Ja, han är en goding :).

J

sv:
sam sam :) går du i gymnasiet?

Elin

det är bra, haft en bra dag?

Louise

har du haft en bra dag sötnos? :)

Louise

skönt att höra :D:D

ja de får vi göra :)!

Trotts min hemska förkylning har jag haft en ganska mysig dag ändå :D

Linnéa

Åh ja, älskar citatet <3

emelie andersson

sv: det tror inte jag heller.
hur ser din fredag ut? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: