Flying Saucer ~



Sauron har en väldigt speciell stil när han springer på sin FS.



benedit ♥

sv; jag åker på torsdag, så det är ganska snart! :) har du vart i London nån gång? :)
kram

ViktoriaCaroline

Ja han är riktigt söt min lilla plutt :)

Elin

aha, vilket gym tränar du på?

Rhoda Alemayehu W Michael

- taack!
haft en bra dag?

Amanda [SPONTAN]

Haha, nej så söt! :)

SVAR: Haha, jag lever ju tyvärr ett liv utan Instagram då min mobil fortfarande inte insett att den är en smartphone och klarar inte av att installera appen :(

Elisa

SVAR: Åh tack så mycket! :)

FlizanLizan

sv: javisst e dom :D

Linnéa

Jodå, har haft en finfin söndag - trots det trista vädret <3

A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: Va kul!! :)

・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲

sv; ja :) Vill ju pierca septum ;__;

Åh vad gulligt! Jag själv har marsvin :)

Malva Nyström

- ja eller hur? :D
allt bra?

Michaela Magnusson

- Prövning som de kallar det. På gymnasiet, iaf min skola, så får man göra en så kallad prövning om man fått F i en speciell kurs för att lyckas få godkänt :)

Michaela Magnusson

- Jaa :))

kaffehörnan

Kan du designa och göra header

bbecka

Vilken sötnos. Vart finns sån där han springer på att köpa? letat efter sån lääänge! :)

bbecka

sv: jag har en guldhamster. tack för länken! :)

kaffehörnan

Ok de var en tjej som jag såg behövde hjälp o pyssla om bloggen


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: