Kändis på gymmet ~

Tjolahopp! Nyss hemkommen från gymmet, ska bara dricka upp mitt thé så ska jag hoppa in och duscha sen. Cyklade som sagt in till stan, och hem, men jag tror inte att det var guds vilja. Motvind till gymmet och motvind hem från gymmet. Jag kunde väl åtminstone fått medvind någon av sträckorna??

Såg en kändis på gymmet idag, första gången jag sett honom där. Men vi har nog bara inte varit där samtidigt..

Roddy, eller hero, från gladiatorerna. :)
 
Fast sen jämförde vi muskler, och mina var mycket större. Som straff hängde jag upp honom, med mitt lillfinger, på en krok i taket. Om ingen har tagit ner honom så hänger han nog kvar där än. hihih

Nä, nu blir det dusch och sen ska jag börja göra mig iordning. Ska iväg till Lina om en stund!



Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: ja, jättekul.

- jaha, haha, det visste jag inte att man fick. :p
kram

emelie andersson

sv: jag jobbar på ett LSS boende med personer i olika åldrar :)

allt bra annars?

Milina

Skönt att börja dagen med gym :)

Julia Blomgren

Men nice att se honom på sitt gym haha! :D

Linnéa

Ja, det måste ju göras - framförallt när tvättkorgen är överfull :/

Josefine

Vad roligt att se en kändis på ens gym! :)

Sanna Eriksson

haha coolt och se han där haha. jag tror också jag sätt nån kändis på mitt gym för längesen man blir typ förvånad :o

Amanda [SPONTAN]

Nej vad roligt att se honom där :)

Malva Nyström

- det funkar, lite segt att skolan börjat nu igen, men men :/
allt bra själv?

Louise

härligt att träna :D

Jenny

Åh va härligt och träna! :) vad tränar du på gymmet? :) kram

Ellinor

SV: idag så har ja ju vart i skolan hihi, sen har ja inte gjort så mkt mer nu, du? =)

ViktoriaCaroline

Åh vad coolt att ni tränar på samma gym :)

Alicias

Det är bara bra med mig tack. Vad har du gjort idag? :D

BYSMJ

hoppas du får en fin tisdags kväll! :)

FlizanLizan

sv: så lite så :)
haha kul att ni tränar på samma gym :P

amanda

sv: varsågod!

alice

vad häftigt! :)

sv: tack så jättemycket! :)

Sarah Persson

Coolt att de en kändis, där jag ska börja träna tror jag inte det går någpn, attans! ;

LORISSA LOVEBOMB

Haha, det gjorde du förbannat rätt i ;)

sv: min med ;D

Vera

Hihi vad kul, tycker du att det är roligt att gymma?

Kram

Johanna - A dream as model ♥

härligt att gymma :) Åhh vad jobbigt med motvind hela tiden :(

☆Z I N J A☆

oj hans muskler måste varit enorma:o

Malin

-tack! :) Dagen i skolan var bra, men jag skulle ju sååå mycket hellre sova haha ;D

Sasha :]

Fan va fränt! :D

Moa Persson - PhotoMP

Älskar din header! ;)

SV: Hihi ja, världens finaste :)
Ja verkligen.. Tyckte så himla synd om Lizzy :(

linah brown

coolt :O

Elin

jag springer och går på friskis, allt bra?

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh så tänkte jag också men man vänjer sig! hihi :)

Malin

-ingen fara! :)
Vad gör du? :)

Nathalie Tegelstam

- ja men eller hur :) Vilken säsong är du på?

Alice

fett coolt!

Natalie Salazar

haha på vilket gym tränar du? Sats?

Louise

är allt bra idag då? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jaså var det någon som hade haft dit en plansch på honom dit?:)

Sara - Hold on be strong

Gud vad coolt!!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha :) okej:) Tufft!:)

Linda

grymt :D hade ICE och Tor på mitt gym :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: