Lazy morning ~

 
Godmorgon! Hoppas ni sovit gott, det har iallafall jag gjort! :)
Kickade igång dagen med en brakfrukost med bland annat gröt och ägg, så nu sitter jag här i matkoma.
Idag har jag inte mycket planerat, städa på mitt rum och åka till gymmet en sväng. Annars ska jag nog bara ta det lugnt idag, kanske fixa naglarna och lite sånt. Vi får helt enkelt se.

Har ni några planer för dagen? :)



Adriana Aroose

sv: Tack! Awesome, den är fiiiin :)

Clara

Jag ska fortsätta städa och sedan fira min födelsedag haha! :D

Louise

Skönt att höra :) det är bara bra med mig :D

Natalie Salazar

seg morgon?

naaaw söt bild hihi

Ellinor

SV: idag så blir det o flytta till linköping, du? ^^

Ebba Hegefeldt

Hej! Super fin blogg! Besök gärna min! Skulle vara super snällt om du ville fråga frågor på min frågestund med! Kramizz

LORISSA LOVEBOMB

sv: Haha joo de har ju värsta rovdjursögonen!!! >.<

Kul att fixa naglarna, det borde jag också orka göra snart :D

carolina♥

Tackar :D

Louise

Haha det tog ett tag för mig innan jag fattade den bilden du har lagt upp :P

Louise

Haha ja faktiskt ;)

bbecka

Haha vad söt bild! :D

Linda

haha härlig bild

Julia ♥

sv: samma, är sjukt trött, haha!
kram ❤

madde

fin blogg, komentera gärna å¨min frågestund eller vad jag kan förbättre!

Malin

haha bilden :)

-okej :)

Louise

Jobba och fokusera på min träning själv? :)

Louise

Äldreboende :P

Låter som en härlig vecka för dig :)

jennie

jättefin blogg och header! idag lottar jag ut vinnaren i min veckans bild tävling och jag hoppas att du vill vara med :D

Karin Lygnersjö

Aaaw så söt bild, haha :D

Sv: Vad skönt :) Jo jag hade också en bra lördag, känns bara så konstigt att helgen redan är slut :o

Karin Lygnersjö

Sv: Hihi ja dundersöt :D
Du förresten, ser att du läser på naturbruksgymnasium, hur är det? Och vad har ni för typ av ämnen?
Har många gånger i efterhand undrat varför jag inte valde att gå samma väg så skriv gärna massvis :)

bbecka

sv: tack så jätte mycket :)

bbecka

sv: ja verkligen :)

Karin Lygnersjö

Sv: Åh det låter jättespännande! Jag antar att jag tvekade för mycket på migsjälv för att våga söka något sånt. Eftersom min mamma och lillebror är allergiska har jag ju inte haft chansen att ha egna djur förrän senare i livet att handskas med. Många säger att jag är riktigt duktig på det och många undrar varför jag inte valde just den vägen med tanke på mitt brinnande intresse för det och pg a att jag är sån djurvän ^^ Nu i efterhand kan jag ångra mig lite faktiskt, hade vart en dröm att vara t ex djurskötare på en veterinäravdelning..
Förstår att det måste vart en grym praktikplats! :)

Linda

haha :D

Louise

Det förstår jag verkligen :)

Elin

haft en bra dag?

Emelie

Haha, vilken söt bild! ^^

Elin

det är bra, vad gör du idag?

Elin

vad tränar du?

josefine johansson

SKönt och gymma!

Annika

SV: tack så mycket :)

FlizanLizan

sv: hehe aa det e kul :D
allt bra med dig idag? :D

Louise

haha va bra ;)

Karin Lygnersjö

Sv: Problemet är bara att jag har tagit studieuppehåll från förskollärarprogrammet på universitet och jag tyckte det var skittufft att plugga på universitet. Finns det inget lättare sätt att plugga till det om du förstår vad jag menar? Tre år känns så otroligt tungt när det gäller Universitetsstudier :/

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Louise

Hehehehe :D

Tove

vad härligt! :D

Karin Lygnersjö

Sv: Tack snälla söta, ska genast kolla! :D

❤ w i l m a ❤

- ja verkligen! :)
haha naw vilken bild :)
ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: