PLL ~

 
Ska bara kika på ett avsnitt eller två, missat massa när jag jobbat nu under sommaren.
Sen är det gymmet som gäller, no excuses liksom!



Julia ♥

Jag ska börja i femman! :)

- åh, pll är så bra!!! :D ❤
kram

J

sv:
ja men visst =)
du har blivit utmanad på min blogg!

Linnéa

Hoppas du haft en fin dag hittills :)

FlizanLizan

sv: härligt, jora allt e bra :)

Nathalie Tegelstam

- hehe ja den är jätte fin :)
åh började kolla på PLL igår och älskar det!

Elin Brolin | Foto och mode.

Åh, Pretty Little Liars är ju såå bra!

sv: Tack så mycket! :)

Kajsa Johansson

Hoppas att det går bra på gymmet :)

Sara Ekman

Älskar PLL :D

kaffehörnan

Hoppas de blir bra

LORISSA LOVEBOMB

sv: haha, och själv har jag inget emot spindlar ;) Tur. Världen vore sjukt tråkig om alla tyckte likadant.

Jag har alltid genomskinligt nagellack, för jag skrapar alltid bort färgat :P

bbecka

Hoppas det går bra på gymmet sen! :D

Malin

älskar PLL :D

Jenny

Längesen ja såg den serien, den är bra

Linda [fotoblogg]

Pll är så himla bra!
Sv: Det var supergott :)

Hannah

Jag har liksom aldrig sett det, är det bra? värt att kolla på menar jag =)

Jätte fin blogg
Kram

quinzas.blogg.se

så sjukt bra serie, tittar du på nån annan serie? :)

Madelene

Bästa serien ! :D

fanny

bästa serien!

Julia

Pll är så bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: