Spindlar gillar musik ~

Assssscoolt djur ju, Sifaka!

Hej! Dagen har spenderats på gymmet och i sängen. Åkte till gymmet direkt efter jobbet och kom hem vid nio. Stupade i säng och sov fram till klockan sex. Ska försöka hålla mig vaken ett par timmar till, sist jag sov till halv sex en fredag vaknade jag klockan fyra på morgonen, inte så roligt direkt.

Helt plötsligt satt det en skitstor spindel på min väg och diggade musiken i takt med musiken, DET ÄR SANT. Höll på och dö så jag var tvungen att stänga av musiken och ringa mamma som fick komma och ta bort den. hahaha



MILINA ✝ •Trust Nobody ♡

Japp! :)
Själv då?

Michelle

SV: Ja allt är bra, med dig då? :)

Johanna

Haha cool bild :)

Linda

haha söt bild

amanda

skön bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: