Städat ~

Före & Efter.. Liiite skillnad! haha

Kände att det var dags att städa garderoben.. Har tänkt på det i flera dagar men jag har helt enkelt inte haft någon större lust. Så tråkigt att det ser likadant ut efter någon vecka igen, haha.

Nu är garderoben iallafall städad och jag är redo att åka till Skövde. Bussen går om 35 min så än har jag lite tid över, skönt att inte behöva stressa iallafall! :)

Ska ni göra något kul idag? :)



Linn

- är det några program man laddar ner? :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D
aha okej jag har gymmat idag men nu resten av dagen ska jag bara chilla :P

Natalie Salazar

precis! åh va duktigt och bra jobbat där ser jag de där borde jag göra men har fan inte plats med alla mina kläder :(

ViktoriaCaroline

Ja verkligen väldigt skönt :) Slipper jag oroa mig för det mera.

Vad härligt att du mår bra, jag mår också jätte bra idag :)

Hanna

Fin blogg!

Var gärna med i min bloggtävling! http://www.nattstad.se/Hannafur?id=9633582
Superenkelt att delta, kramis!

Julia Blomgren

Sv: Så kul! Lycka till! :D

Natalie Salazar

önskar att jag hade ett helt rum för att bara ha som garderob haha

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nystädad garderob!

elin

Snyggt det blev :)

Nathalie Tegelstam

- jag har ingen aning, är bara på säsong 1 och avsnitt 11 så :)

Julia ♥

sv. okej, lycka till! :D ❤
kram

Linn

- Okej vilket tycker du är bäst? :D kram!

Linnéa

Snyggt jobbat!! <3

Josefine

Duktigt av dig! Man kanske ska ta tag i det själv också :)

FlizanLizan

sv: haha aa :D

rebecka

skola tyvärr.. men det är kul att komma hem haha

Julia

Åh tack så mycket! Btw, mycket fin blogg!! :)

Elin

tränar du på gym då?

ja, jag tränar :)

Fanny Lind

Hahaha, åh det är så sjukt jobbigt att städa garderoben, allt bra? :)

Olivia Magnusson

Såå skönt med nystädad garderob :D
kramis♥

Filippa Wallin

Tog mig också tid till att städa garderoben, behövdes verkligen kan jag ju säga!
sv: Tack så hemskt mycket fina du! Detsamma finis! Kramar!

A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: Tack :)!

Sarah

Najs o städa garderoben :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: