Tvätta på gymmet ~

bild från tidigare i våras.

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott!
Jag håller på och tvättar för fullt, väntar på att maskinen ska bli klar så att jag kan åka in till stan och träna en stund. Blir nog en sväng in på cykeln eftersom alla bilar är upptagna, rätt okej att värma upp innan ändå ;)

Ska ni göra något roligt idag?



ViktoriaCaroline

Vad ska du hitta på för kul idag? :)

ViktoriaCaroline

Okej vad roligt :) Jag ska inte göra så mycket idag, umgås med min pojkvän och sådär :)

Hedda Delin

Låter som en mysig dag! Jag själv ska bara packa eftersom jag flyttar imorgon :)

Linda ♥

Riktigt vackert :D

Julia Blomgren

Sv: Min dag igår var toppen! Hur var din?

Natalie Salazar

godmorgon :)

ViktoriaCaroline

ja verkligen :)

☆Z I N J A☆

jag ska gå på stan idag:)

FlizanLizan

sv: vad bra :)
fin bild :)

Hannah & Hilda

Vilken fin bild!:)

amanda

fin bild!

Milina

Ja verkligen! :D

Fanny Lind

Sv; Ja, det är sant!
aa, det är toppen :)

Linnéa

Tvättning för min del idag med <3

Malin

vilken jättefin bild! :)

Emelie

Vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: