Vecka 34 :)


Godmorgon! Här är det full rulle som gäller hela veckan, som ni kanske kan se här ovanför. :)
Ska bli skönt att äntligen få lite ledighet från jobb och såvidare. Skolan börjar inte förrän om 2 veckor så jag har en hel del planerat faktiskt innan dess.

Idag blir det en sväng till Skövde, med Erica. :)
Vad hittar ni på idag?



Julia Blomgren

Haha jag tänkte väl! Springa 15 mil låter fruktansvärt jobbigt haha!

Louise

härligt att ha planerat :)

☆Z I N J A☆

åker du till Paris på lördag?

Natalie Salazar

hurtig tisdag med anda ord :)

Linn Hagstedt

- Hihi visst!:D Alltid kul med failbilder! ;)

Allt bra? :)

A M A N D A - The L.A dream!

Hoppas du får en bra dag!

Natalie Salazar

ska fan också ta mitt arsle och träna men inte idag eller kanske men senare då :P

haha visst är vi hihi
allt bra denna måndag?

Linn Hagstedt

- Jodå! :D

Har du gjort headern? :)

Malin

bor du långt ifrån Skövde? :)

Malin

-aha :) jag bor i Falköping om du vet vart det är? Jättenära skövde :)

Emma

Ser ut som en jätte härligt vecka! 15 mil är inte dåligt, haha ;) ;)

Linn Hagstedt

- okej! Vad andvänder du för program för att göra headern? :)

Julia Blomgren

Sv: Haha ja! Jag har förresten precis startat Veckans blogg på min blogg! Så klicka bara in om du vill vara med! :D

amanda

det ser ut som en bra vecka :)

Milina

Haha nja ;)
Vet inte varför, men mår alltid illa när jag känner pizza lukt eller äter pizza

Natalie Salazar

aa jag vet det är så man ska tänka..

Linnéa

Spännande vecka <3

Natalie Salazar

jo jag är också det men just nu så är jag lite nere..

Natalie Salazar

nä jag vet men jag försöker tänka framåt bara och lära mig utav det som gått fel..

bexollila.

vill du synas på min blogg? man kan ju alltid ge det en chans, du har ingenting att förlora på det. du behöver endast skriva ''jag är med'' så är det klart! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=9637657

Linnéa

Själv tar jag dagen som den kommer, ingen planerare direkt <3

Natalie Salazar

hellst inte då jag vet att folk kan gå in och läsa om det bland mina kommentarer :(

bexollila.

roligt att du vill vara med och lycka till :D allt bra med dig idag?

ViktoriaCaroline

Allt bra med dig idag? :)

Natalie Salazar

söt du är gumman :) jo jag har kik och allt sånt.. men orkar inte lägga ner mer tid på idioten bara

bexollila.

vad skönt och höra :D jo de är super med mig!

Natalie Salazar

nä precis! så jag ska se till att tänka framåt nu bara och inte tänka på vad som händer för om en person inte tar vara på en så är den personen inte värd att ta vara på och lägga ner tid på

☆Z I N J A☆

svar: det står par avion på lördag:)

Josefine

Det låter roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: