Första december tvåtusentretton ~




Josefine Johansson

Snart jul & nyår :D
fort detta året har gått

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så härliga bilder:)

J

åhh så härligt med jul!

sv:
ja tyvärr

sommarblom.blogg.se

sv: Åh tack :D

Kommentera gärna saker som jag och min kompis kan göra i videos :D

Emelie

Det är så härligt med december! :D

LITZIUMWORLD ^V^

sv: tack så mycket du :D

Hanna

Mys med första december! :D
Hoppas din dag varit riktigt bra :)

Kram!

Jojo

mysigt :)

Amanda [SPONTAN]

Härlig inspiration :)

angelica

sv: ja! hoppas du vill fortsätta kika in på min julkalender varje dag! :D

elin

Så underbara bilder <3

ViktoriaCaroline

Ja det är super kul, trivs jätte bra :)

Anonym

Nu har jag svarat på frågestunden, två dar efter men hellre sent än aldrig !





LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, snö är så stämningsfullt såhär års :) jag är tacksam över den, verkligen...

Elin

Det har jag haft!

Haft en bra vecka?

amanda

fina bilder :)

Himeko

December är så mysigt!
SV: Ja haha xD

Johanna - A dream as a model ♥

fint kollage :)

Emelie

Många tycker ju olika så ja.. Jag själv gillar och julpynta nu när december har börjar.. Men jag är riktigt irriterad på affärer och sånt som börja sälja julgrejer redan i september oktober.. :/ Det var ju bara ett tips jag sa som du kunde få lite julstämning när du slog in paket så ja=)

Amanda

Åh blir så inspirerad :D

jessica

Tack så jättemycket! :D

malin

såå mysigt med december! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: