Lugn Lördag ~

 
Hej på er! Jag ligger för tillfället i min säng, har lite ont i halsen och är liiite snuvig. Dock inte alls lika mkt som i morse, så det är nog ingen fara. Övriga familjen är iväg och tränar men jag skippade det idag, onödigt att bli sjuk på riktigt ju! Så idag ska jag skriva klart min rapport, för det orkade jag inte göra igår, städa på mitt rum och fixa lite små saker. Så det blir en lugn lördag.

Har ni några planer idag?

Glöm inte bort att delta i veckans blogg som avslutas imorgon. Klicka här för att komma till inlägget där du kan anmäla dig!



hanna

ja :D hur har var din fredag? :)

Celine

- Tack så mycket! :)

MOOOLLYS.se - Uppsalas största blogg

Just nu har jag en liten länktävling på min blogg.
Passa på att vara med och få en länk inför mina 3000-7000 unika läsare!
Det är superenkelt :D

Länk: http://mooollys.se/lyxmiddag-och-lanktavling/

KRAM från MOOOLLYS.se - Uppsalas största blogg!

EMMAWHO

Hoppas snuvigheten ger med sig :)

Carruuu

låter skönt :-) själv har jag varit på hockey (y)

malin

gud så söt! :')

Josefine Andersson

sv: Tacktacktack sötnos!! :*
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: