Lycka är...

Att vakna upp till snö!!
 
Jag är ledig idag, så grymt skönt! Dock ska jag fixa min labbrapport och lite såna saker, men det är ändå helt okej när man är ledig och det är snö ute. Livet blev genast så mycket bättre, igår var det en riktig höstdag och det kändes inte alls som december ute, men det gör det verkligen nu!! :)

Senare idag blir det en sväng på gymmet också, om vi nu kommer ut härifrån! haha
 
Vad ska ni göra idag?



PINKPIERCINGS.se ♥

*svar:* Åh va härligt :D Har du varit ute i snön någonting då? :)

PINKPIERCINGS.se ♥

svar: Det äre här också, ne, jag tänkte ha en photoshoot med mig själv idag, sen tänkte jag pröva gå ut och ta en iPhone bild med allt fint smink ute i snön :)

malin

-ja vi bor ju inte så långt ifrån varann ;)

inte vi heller, bara några ljusstakar! :)

malin

-ah jo det kan jag förstå, för det var inte mycket alls här. Det snöade väldigt lite och försvann med en gång, så det kan jag tänka mig :)

Cajsa

hihi tackar! :D
hehe ja alltid! ^^ hon är så fantastisk! :)

elin

Men vad fint! :)

malin

-åh tack, och detsamma! :)

haha jaha :) Tycker det är så mysigt när man åker tåg eller buss eller något, och ser liksom förändringen :)

PINKPIERCINGS.se ♥

svar: Ja jag ska ändå gå och handla lite senare idag så, iaf när stormen lagt sig lite :)

Carruuu

härligt! är det typ snöstorm hos dig med eller? xd

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vi fick snö igår, men det är inte så mycket kvar:(

paulina

wiiihii! tycker okså att det är så myigt med snö!

PINKPIERCINGS.se ♥

svar: hoppas jag med, och innan dess så ska jag ha en liten photoshoot med mig själv :P

linda

Vilka fina bilder! och jättesöt blogg verkligen :)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Oj vad mycket snö ni har :O

BYSMJ +

Så mysigt med snö!

ViktoriaCaroline

Underbart med snö, vi har också massa här :D

Ja det blev en heldel shopping, mest julklappar och så :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad ska du träna på gymmet?:)

Elin

Ska fredagsmysa med min pojkvän! Själv? :D

E.w - photpgraphy

Ohh fina bilder, :_D


Thailand var helt fantastiskt, :) !

cassandra

åh jag vaknade också upp till snö idag, blev så himla glad :D

E.w - photpgraphy

Jaa de var det också vill jag lova dig:D

amanda

fint!

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder där

Amanda

Så mysigt :D Vill också ha snö nu!

Hanna

Fin bild! Jättehärligt med snö. Både idag och igår har jag haft snö hos mig, och idag låg snön kvar (Vilket snön inte gjorde igår) :D

Selina

Vilken härlig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: