Onsdag 4 December ~

 
Godmorgon! Idag är skola som gäller, 10-17. Två timmar biologi och fyra timmar kemi står på schemat idag.
Sådär lagom kul, men det är väl bara att lida igenom föreläsningarna ändå :)
 
Blev ingen träning igår, så ska åka förbi gymmet en sväng idag istället. Köpte ett par nya skor igår, kan visa dom ikväll eller så, som jag ska inviga idag. Mina gamla är ungefär 4 år och gör så sjukt ont att träna i, så det var dags att skaffa ett par nya och säga farväl till dem gamla.

Ska ni göra något kul idag?
 



E.w - photpgraphy

jaaa:D


tack !


en fråga? Ditt namn de är inte svenskt va:D? Låter amerikanskt:D?

Felicia

Oj lång dag, mkt naturvetenskap, heh

puss

J

sv:
systemkamera, harry potter dvderna, o lite cdn :)

Carruuu

kul med nya skor (y)

Josefine Johansson

Shit vad lång dag du har, ja som klagar att ja slutar 3 idag eftersom ja är så trött haha!

E.w - photpgraphy

Bilderna är tagna när jag var i Thailand, :) Helt jävla underbart var de ! Har du vart där?


ohhh vad heter dem för spännande då:D? så du är amerikan:D?

Hannah Gerdemark

Jag gör en årsresumé i min blogg, ta dig gärna en titt! Vilken fin blogg du har, hur är det med dig idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: