PhotoChallenge day 1

När klockan var åtta satt jag och kikade på film med tända ljus, med min vän Erica.



Linnéa

Ser riktigt mysigt ut <3

Karolina "Kakolina"

Hoppas det var en bra film!

Tänkte tipsa om min adventskalender som du kan vara med och vinna något varje dag mellan 1-24 dec :-) IN och tävla på en gång vettja!

ViktoriaCaroline

Ja verkligen :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ja det är himla kul! hihihi <3

ViktoriaCaroline

Tack :D Kvalitetstid med mamma är den bästa.

Cajsa

hehe det är min systerdotter. ;-)

Himeko

SV: Det skrev jag i inlägget ^^
Tråkigt om ni inte har snö, kan dock vara mysigt ändå!

Cajsa

hehe jag förstår förvirringen. ^^ det är min systerdotter Elina som också va med. ;-)

HAIDISBLOG -

Nu är vinnaren i första luckan i min julkalender dragen! Gå in på min blogg (under första luckan) och kolla om det var DU som vann :D

Lucka nummer två är även öppnad, en ny tävling :)

milina.blogg.se

Kul lista!

Kaffehörnan

Så underbart mysigt ut

LORISSA LOVEBOMB

Så himla roligt jag vill också se köra en lista så småningom :D

sv: jag förstår varför det ser ut så, men det var jag faktiskt inte ^^

angelica

sv: åh mys! :D

Josefine Johansson

mys :D

Pauline

vad roligt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så kul att följa din fotoutmaning i december:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: