PhotoChallenge day 5

 

Hej på er! Jag ska strax åka in till staden för att hämta hem en av mina bröder, eftersom han har jobbat.
Tidigare idag har jag även hunnit med skolan en sväng, sista föreläsningen för det här året (och kanske för nästa Dår också). Jag har också hunnit med lite hushållsysslor samt en runda på gymmet. Egentligen skulle jag ha fixat maten innan vi åkte och tränade men jag däckade i min säng efter att ha kollat på julkalendern. Den ser ju trots allt ganska lovande ut ändå. Så vi får väl se vad som händer :)

Vad har ni gjort idag? :)



Josefine Johansson

Låter som helt okej dag! :D
ha en trevlig torsdag!

jojz.blogg.se - the inspiration finds you ~

SV: Jaa! ellerhur :c

Kelly

Vilken fin bild :)

MATILDA

fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: