Sista december 2013

Sista dagen på 2013, drygt 9 timmar och 35 minuter kvar innan det är dags för det nya året att ta plats i våra liv. Det känns inte så speciellt egentligen, 2013 var ett bra år och jag hoppas att 2014 blir bättre på många sätt.

Just nu sitter jag i min säng och försöker få till ett par snygga naglar, vi får väl se om det blir jag som tänkt men det får vi hoppas :) Jag har inga planer för kvällen, känner inte för att gå ut bland massa fulla människor så det blir nog en lugn kväll hemma. Det kan nog funka det med, med tanke på att jag har träningsvärk i både armar och ben. haha

Hur ska ni fira in det nya året?



Emelie

Jag är också hemma mest med kompis :)
sv: Tack! Eller haha, visst är det? ;)

Madeleine Jonsson

Jag blir hemma då jag är sjuk. Skulle egentligen på middag och stor fest med 50-60 personer men febern stoppar mig..

Johanna - A dream as a model ♥

Gott nytt år! :D

Sv: tack :D

Julia

Firar hemma hos min syster :)

Emelie

sv: Hehe jadå! Lite gott måste man ha när det är nyår ;)
Det kan ju vara det! :) och att dricka för mycket och festa är rätt uteslutet för mig då jag har landslagsuttagning i helgen haha ;)

Ida Lindborg ♡

Sv: hihi tack så mycket! :D Gott nytt år! :D Kram♥

Linnéa

Tack så mycket <3

a g n e s

- ja hihi :D
hur mår du idag? x

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Håller med, känns inte så speciellt alls faktiskt! :O

LORISSA LOVEBOMB

sv: Visst är den lite rolig! ;)

Jag firar in nya året med godis, mat, polare, lättöl och Team America ;)

Boel

Firar hemma med familjen. Ska bara ta det lugnt och äta gott :)

Sv: Roligt att du gillade det :D

malin

Gott nytt år finis! :D

Ninetieskid

Ser du fram emot det nya året? :-)

E.w - photpgraphy

tack sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: