Birds in love ~



Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost. Väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så att han kan köra ner mig till stationen. Så det blir en ganska lugn morgon för min del. Är väl förhoppningsvis framme på skolan någon gång mellan 08:50-09:20, beroende på vilken buss jag tar ifrån Skara. :)



Kajsa :)

Sv; Jag var i Helsingör:)

F R I D A - foto & vardag

sv: allt är bara bra med mig! Själv då?:)

M A T I L D A ♥

sv. allt är super bra med mig, hur är det själv? :)
KRAM

Ronja

Hejhej. Har nu gjort en ny blogg, min förra hette ronyasphoto.blgg.se, vi gjorde bloglovin byte för någon dag sedan och undrar nu om du skulle kunna vara såå snäll och börja följa min nya blogg? Skulle vara helt super snäll, men bara om du vill. <3

Maria

Hihi, vilken söt bild :)

sv: Tack så mycket, och detsamma (:
Jorå det är bra med mej, med dej då? :)

Jennifer

sv; Jadå allt är bara bra med mig, själv då?

Nicolina

Sv. Jo, jag med :)

Jossan

- Det är okej :)

Sara

Sv: Tack, detsamma! :-) Jag är förkyld just nu, men jag tror att jag håller på att bli bättre. :-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en fin skoldag:)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får en bra dag :D!

sv: Åh ikväll ska jag jobba och sen åka hem å sova typ xD haha! Sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: