Hej tidiga morgon

Jag är helt död idag. Har sovit en timme inatt, kunde verkligen inte somna och när jag till sluut somnade ringde ju klockan strax därefter. Så typiskt va? Jaja, nu sitter jag på bussen påväg till tåget påväg till bussen påväg till skolan. Det är ju dags för den efter en hel månads uppehåll. Behöver jag säg att jag inte alls är taggad för skola igen? Men det är bara att bita ihop, 79 dagar kvar till studenten så det är ju iallafall något att se fram emot. Nu ska jag nog sluta skriva, känns som att det är en rörig klump text. Ville egentligen bara berätta att jag är sjukt trött o är påväg till skolan. :)

 




Marta

Vill du ha chansen att vinna en länkning för ca. 200 läsare?
I så fall tycker jag att du ska klicka här:
http://www.nattstad.se/stalltjej?id=6992730


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: