The day ~


weheartit

Hejsan! Nu är vi hemkomna från Skövde. Provade en del klänningar och hittade faktiskt ett par stycken som var fina. La undan en som jag skulle fundera ett tag på. Så nu har jag två klänningar som jag velar fram och tbx emellan. Ska fundera över helgen innan jag bestämmer mig för vilken klänning jag ska köpa.

Sprang in i olika skobutiker också för att hitta ett par skor som sitter bra. Hittade ett par inne på skopunkten som jag köpte. Ska testa dem till klänningen jag köper så att de sitter bra och så, annars får jag lämna tbx dom och fortsätta leta.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta skriva på min projektrapport! :)



Alva

Sv; Tack! Ska ha det så bra som det går! :D

Anna Katana

Är bra att man kan hänga undan klänningar så man inte behöver bestämma sig på en gång (:
Var det kul att praktisera på Universeum? Låter skog i alla fall.

molz

sV: aa gör det! :)

H A N N A ❤

Sv: Jag ska till Teneriffa (:

Härligt, allt är bara bra med mig också!

Annika

SV: jag ska bara chilla resten av kvällen och kolla på Mello :)

Anna Katana

Kan tänka mig det. Är det ett ställe du kan tänka dig att jobba på sen?

✝ sara

sv; awesome :D bara bra, vgd? :)

Ebba

Sv; Nja.. inga speciella planer direkt.. Plugga & Blogga bara. Själv? :)

Nelly Stigh

allt bra med dig finis?:)
KRAAM!

Sanna Svedin

Sv: Okej:)
Min dag har varit bra, hur har din dag varit?:)

Evelinn Bladström

Ska vi göra ett bloglovinbyte?? :D

Elvira

They say what don't kill me, can make me stronger

Camilla ♥ Gravid

Sv; Ja riktigt nice va det ;)

lowa

Svar: ja, hoppas det går över med våra förkyldningar snart! ;)

Min kväll blev rätt mycket bilresa. (Vi var i Jönköpning under dan, står på bloggen) annars kollade jag på melodifestivalen och så. Du själv? :) kram!

Jazzmine

sv: Allt är bra sj? :)

emilia blomqvist

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: