Before i Die ~





Alva

Sv; Allt är toppen med mig! Vad gör du då? :)

j o h a n n a c o o p e r

gud va kul, hoppas du kikar in fler gånger!
min måndag har varit bra, varit på skolan och nu är jag bara hemma, sjdå? :)

Emelie

Älskar såna där olika tumblr sidor! :D
allt bra? :)

Aili

Låter som roliga saker! :)

Clara ♥

Nu är veckans blogg avgjord, kolla in om d var just du som vann :)
http://claraverkkoniemi.blo.gg/2013/january/ojsan-glomde.html#comment
Och glöm inte att anmäla dej till nästa omgång :)
http://claraverkkoniemi.blo.gg/2013/january/ojsan-glomde.html#comment

Ebba

Undra om det är svårt att lära sig alfabetet baklänges, haha. Måste lära mig det bara för att nu xd

Kajsa J

det finns så mycket man vill göra innan man dör :)

Nathalie & Amanda

- Ska snart äta! :) hehe allt bra med dig?

Nathalie & Amanda

- Ska snart äta! :) hehe allt bra med dig?

linn

Sv: Åh jag är verkligen ingen morgonmänniska så har super svårt för det! Brukar du göra det? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: